Reseptimme
Seuraavien yksinkertaisten ohjeiden avulla yrityksesi tulee menestymään ja saat kaiken sen kunnian joka sinulle kuuluu… tai siis, okei, ei meillä ole taianomaista kaavaa tuohon ja jos joku sen sinulle lupaa kannattaa etsiä lähintä uloskäyntiä ja äkkiä 🚪🏃♀️💨
Tässä on kuitenkin meidän tapamme toimia. Ja sitä olemme toteuttaneet jo kymmenen vuotta!
Faktat kuntoon – tieto on voimaa
Loistava idea toiselle asiakkaalle voi olla huono toiselle. Kuten jo totesimme, ei ole olemassa yhtä kaikille sopivaa ratkaisua. Siksi lähestymme uutta projektia aina rakastuneen teinin kiinnostuksella. Esitämme kysymyksiä kunnes korvasi tinnittää, tekstaamme kunnes nukahdat ja spämmäämme kunnes blokkaat meidät. Meidän on saatava tietää kaikki ja ongimme sen esille vaikka väkisin. Kun tiedostasi tulee meidän tietoamme, auttaa se meitä löytämään ratkaistavan haasteen, maalit saavutettavaksi ja reitit miten sinne päästään. Ja tieto mitä sinulla ei ole, me autamme sinua löytämään.
Älä häiritse – kulje mukana
Kun aloitamme keskustelun uuden ihmisen kanssa, on olennaista ymmärtää, millaisessa maailmassa he elävät. Tämä tarkoittaa sukeltamista heidän tapoihinsa ja mielenkiinnonkohteisiinsa, jotta ymmärrämme oikean kontekstin. Mistä he pitävät? Tai eivät pidä? Pizzaa vai pastaa? Saako sitä vegenä? Se tarkoittaa trendien, suuntausten ja liikkeiden seuraamista, jotka voivat vaikuttaa heidän elämäänsä. Meidän pitää selvittää, miten olla osa heidän elämäänsä sen sijaan, että häiritsisimme sitä.
Älä turruta tiedolla – kerro tarinoita
Kerro tarinoita sen sijaan, että turrutat jatkuvalla tietotulvalla. Oleellista on löytää puhetapa, jota ihmiset eivät ainoastaan kuule, vaan josta he myös pitävät. On lyhytkatseista jakaa brändillä vain tietoa yrityksestä. Parempi olla se mukava tyyppi, joka pystyy puhumaan muustakin kuin vain itsestään. Sellainen joka vaikuttaa ja saa kyseenalaistamaan asioita tai ylipäätään vain miettimään elämän pieniä tai suuria asioita.
Jätä jälkesi
Tämä seuraava on klassikko: Kuvittele, että kuljet hevostallin läpi, ohitat yhdeksän hevosta ja yhden seepran. Minkä muistat myöhemmin? Jotta selviydymme tuhansista meitä päivittäin houkuttelemaan pyrkivistä viesteistä, on aivomme usein automaattiohjauksella. Kunnes törmäämme johonkin erilaiseen ja aivomme pysähtyvät ja sanovat: ”Hetkinen, tuohon en ole aiemmin törmännytkään… Mikä se on? Voiko siihen koskea?” Erottuminen massasta on loistava tapa saada huomiota huomattavasti enemmän kuin mistä maksat.
Loppujen lopuksi kaiken ytimessä on liiketoimintasi. Olemme vakuuttuneita, että tapamme ajatella auttaa kasvattamaan sitä suuremmaksi. Alussa sanoimme, ettei näkemyksemme mukaan ole olemassa salaista kaavaa menestykseen, ja olemme edelleen sitä mieltä, mutta sen voimme ainakin luvata, että sinut tullaan huomaamaan.